Poland

Witamy na stronie Schneider Electric

Witamy na naszej stronie.

Możesz wybrać inny kraj lub przejść do strony globalnej naszej firmy.

Wybierz inny kraj lub region

  • Default Alternative Text

    Niezawodność przechowywania danych w erze CYFROWEJ

    Dane zabezpieczone w chmurze w ramach jednego z największych centrum danych to śmiała idea. Dzięki rozwiązaniu IT EcoStruxure™ firmy Schneider centrum danych Telefónica Alcalá może świadczyć niezawodne usługi i dotrzymywać kroku swoim klientom w ich coraz bardziej CYFROWYM życiu, osiągając rewelacyjny wynik 14 kW na szafę serwerową.

    Poznaj rozwiązania EcoStruxure
  • O cyfryzacji operatora telekomunikacyjnego

    Firma Telefónica rozpoczęła działalność jako operator telefoniczny, a następnie rozszerzyła jej zakres, stając się cyfrowym potentatem telekomunikacyjnym. Centrum przetwarzania danych Alcalá oferuje zawrotną moc 14 kW na jedną szafę, co pod względem gęstości stawia je w ścisłej światowej czołówce.

Wyzwanie

• W obliczu rosnących oczekiwań klientów w firmie Telefónica zapadła decyzja o budowie nowego centrum przetwarzania danych na przedmieściach Madrytu.

• Cel: Zwiększenie potencjału obliczeniowego i komunikacyjnego, stworzenie elastycznego, skalowalnego systemu i redukcja kosztów dzięki konsolidacji pod jednym dachem kilku mniejszych ośrodków — dotychczas rozsianych po świecie.

• Centrum przetwarzania danych Alcalá firmy Telefónica realizuje usługi hostingu i kolokacji dla różnych klientów wewnętrznych i zewnętrznych

• Ośrodek Alcalá musiał być bardziej bezpieczny i wydajny, aby spełniał nowe wymagania ery cyfrowej, a jednocześnie normy środowiskowe związane z efektywnością energetyczną

MG_3331-copia-708x218

Rozwiązanie

Efektywność i niezawodność dzięki EcoStruxure
   Aplikacje, narzędzia analityczne i usługi: Usługi monitorowania zdalnego
   Powiązane produkty: Skrzynki NN, oświetlenie budynku, zasilacze UPS

• Telefónica powierzyła firmie Schneider Electric realizację szerokiej gamy rozwiązań i usług, by uzyskać oszczędności energii oraz maksymalny poziom bezpieczeństwa i stabilności w swoim centrum przetwarzania danych.

• Efektem tej współpracy jest skuteczne ograniczenie zużycia energii i emisji CO₂ dzięki zainstalowaniu niskonapięciowych skrzynek elektrycznych, półek i akumulatorów.

• Zainstalowanie zasilaczy UPS i rozwiązania Andover Continuum do zarządzania budynkiem pozwoliło stworzyć rozproszony system sterujący obiektem i go monitorujący, a jednocześnie obsługujący alarmy i infrastrukturę energetyczną.

• Rozwiązania te umożliwiają firmie Telefónica monitorowanie stanu wszystkich komponentów instalacji w czasie rzeczywistym, a w efekcie wczesne wykrywanie awarii i spełnienie najbardziej rygorystycznych norm niezawodności.

Rezultaty

• Centrum przetwarzania danych Alcalá może pochwalić się 60-procentową redukcją kosztów energii w porównaniu z tradycyjnymi systemami DCIM, a nawet warunkami certyfikacji Gold Tier IV®.
• Telefónica może podłączać nowe serwery bez konieczności przerywania pracy, rekonfigurowania lub przeprojektowywania systemów.
• System BMS zbiera dane z około 45 000 elementów.

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzaniu innowacji na każdym poziomie Twoja firma może osiągnąć sukces

Więcej na ten temat

Zobacz inne opisy osiągnięć klientów

Przeczytaj
Nos conseillers sont disponibles pour répondre à vos questions de 8h00 à 18h00 du lundi au vendredi toute l'année.